Premium Plus werd opgericht in 2012 en heeft intussen Nike, Decathlon, Tomorrowland en ruim 750 andere klanten in haar klantenbestand. Na het hoofdkantoor in Antwerpen en vestigingen in de Engelse hoofdstad Londen en het Franse Lille, opent het bedrijf nu ook een kantoor in Amsterdam. Zo wilt het zijn expertise inzake customer service-processen en -technologie ook in Nederland van grond laten gaan. Ook op Nederlandse bodem zal het samenwerken met Zendesk.
“Premium Plus staat in de wijde regio hoog aangeschreven als implementatiepartner van Zendesk”, vertelt Kurt Pinoy, stichter en ceo van Premium Plus. “We werken al nauw samen in België, Frankrijk en het Verenigd Koninkrijk. Met de opening van het kantoor in Amsterdam halen we ook de banden met het Nederlandse salesteam aan. Twee jaar geleden waren we nog met vijf, nu staat de teller al op twintig, en we blijven aanwerven!”
Premium Plus heeft al een aantal klanten in Nederland, waaronder DPG Media, Sanoma, X2O, Tango, Wolters Kluwer en Telador. Met de officiële komst van het bedrijf op de Nederlandse markt, is Zendesk goed gepositioneerd om een breder aanbod van oplossingen te implementeren voor het groeiend aantal klanten in Nederland.