Strakverpakt

Pakpapier, pakpapier, 7 frank de rol!

Mieke Neven en haar team van Burocad hebben een nieuw product ontwikkeld. Alle klanten kunnen zelf een design uploaden om er een rol inpakpapier van te maken. Zo heb je meteen een originele, gepersonaliseerde verpakking.

Burocad opent in feite een volledige webshop onder de naam Strakverpakt. “Je kunt er persoonlijk inpakpapier, stickers en binnenkort ook dozen en ander verpakkingsmateriaal configureren en bestellen”, zegt CEO Mieke Neven. Een gat in de markt, zo blijkt. “We krijgen zowel bij (zusterbedrijf) Printsalon als Burocad regelmatig de vraag van bedrijven, handelaren en particulieren naar gepersonaliseerd inpakpapier. Ze zeggen er dan bij dat ze elders honderden lopende meters moeten kopen om het product volledig op hun wens te laten bedrukken. Wij doen het anders. Bij Strakverpakt leveren we al bestellingen vanaf 3 meter. Zo kan elke handelaar die zijn merkervaring kracht wilt bijzetten of bedrijven die een mooi verpakt eindejaarscadeau willen geven, in de nieuwe webshop terecht.”

Ook particulieren kunnen een bestaand patroon naar keuze of helemaal ‘from scratch, aan de slag gaan en zelf hun kleuren, foto’s, logo’s of tekst voor hun inpakpapier kiezen en toevoegen. “Ik ben best wel trots op deze editor, die volledig in house gebouwd is door onze webdeveloper”, zegt Mieke Neven nog. “Het laat toe om verder uit te breiden naar andere producten, zoals verpakkingsdozen”, klinkt het ambitieus.