Referentie investeerder van de net afgeronde kapitaalronde is het New Yorkse fonds Adjacent van Nico Wittenborn. Ook de oprichters van Showpad, Pieterjan Bouten en Louis Jonckheere, pompen geld in DESelect, al is hun bijdrage niet bekend gemaakt. Ook een aantal andere business angels kwamen met geld over de brug.
DESelect helpt marketeers om op een snelle en gebruiksvriendelijke manier databases te segmenteren. Ze kunnen zo gemiddeld 23 procent sneller campagnes lanceren. Recent breidde het platform uit met andere producten, zoals een no-code oplossing om externe databronnen te integreren en een gratis zoekmachine. In augustus kondigde DESelect een totale omzet van 1 miljoen euro aan, een milestone die weinig start-ups gegund is. Grote, internationale bedrijven als Volvo Cars Europe, HelloFresh en T-Mobile maken al gebruik van het platform.
Enorm marktpotentieel
“Met de kapitaalinjectie van 5,5 miljoen dollar willen we onze internationale expansie versnellen”, benadrukt Anthony Lamot, oprichter en CEO van DESelect. “We openen nog dit jaar, vroeger dan verwacht, een kantoor in Austin (Texas). Dat moet begin volgend jaar op volle toeren draaien. Zowel in de VS als in Europa gaan we ook ons team uitbreiden met een viervoud. We zien heel wat groeimogelijkheden voor DESelect. Een recente investeerdersupdate van Salesforce toont dat het marktpotentieel enorm blijft groeien voor Marketing Cloud-partners.”