De beste ambassadeurs voor je merk/product zijn je klanten/fans. Dat moet de 21-jarige juwelenontwerpster Margo Cooman uit Linden (Lubbeek) en 3 marketingstudenten aan UCLL gedacht hebben toen ze een leuke manier zochten om de klanten te bedanken voor het vertrouwen en het werk van Margo in de kijker te zetten. Afgelopen zondag nodigde Margo alle volgers op sociale media uit om model te staan voor een fotoshoot met de juwelencollectie.
Professionele fotoshoot
“We hebben onze volgers via een Instagram-verhaal aangesproken”, aldus Margo Cooman, de oprichtster van juwelenlabel Belmia. “Iedereen die op de oproep is ingegaan, kreeg de kans om een professionele fotoshoot te beleven met zichzelf én de Belmia-juwelen in de spotlights. Op die manier konden alle modellen hun natuurlijke schoonheid etaleren.”
Echte schoonheid
Vrouwen van alle leeftijden waren op het appel. “Alle geïnteresseerde vrouwen, ongeacht hun leeftijd, waren welkom. Om te laten zien dat modellen niet altijd moeten zijn zoals in de modeblaadjes, hebben wij ervoor gekozen om de echte schoonheid van onze klanten te accentueren.” Alle modellen kregen de opdracht om roze tinten te dragen, zodat het tijdens de shoot mogelijk was om telkens opnieuw in hetzelfde thema te werken.
Feel good
Margo Cooman, een 21-jarige onderneemster, besloot een jaar geleden haar meisjesdroom waar te maken en een eigen juwelenmerk, Belmia, te lanceren. Het doel van Belmia is om ervoor te zorgen dat vrouwen zich goed in hun vel voelen. Alle juwelen van Belmia worden gemaakt van 925 sterling zilver, wat betekent dat de juwelen bestaan uit 92,5% puur zilver en 7,5% andere metalen om het juweel sterker te maken. Daarnaast worden sommige juwelen omhuld met goud, wat ze veel betaalbaarder maakt dan massieve gouden juwelen.