“We merken dat de economische activiteit na het dieptepunt van de coronacrisis sterk is aangetrokken”, vertelt Marion Sterckx. “Bedrijfsleiders en hun medewerkers zijn opnieuw veel meer ‘op de baan’ om hun klanten en leveranciers te bezoeken. Anderzijds hebben heel wat ondernemingen de voordelen van thuiswerk ervaren. Allemaal evoluties die tot gevolg hebben dat de telefoon op kantoor vaker onbeantwoord blijft. Het overnemen van die taak, wat een grote meerwaarde biedt aan de ondernemers, is een dienst die we tot dusver nog niet in ons aanbod hadden. Vandaar dat we tot een win-win-winsituatie zijn gekomen waarbij onze telefoondienst ervoor zorgt dat de bedrijven geen opportuniteiten missen en hun customer service op niveau blijft, waarbij de klanten direct gehoor krijgen, én wij onze activiteiten kunnen uitbreiden.”
Concreet houdt de service in dat de ondernemer zijn oproepen op gekozen tijdstippen doorschakelt naar iAssist, waar de oproepen worden beantwoord. Er worden boodschappen genoteerd, de boekingen worden in de agenda gezet en ook andere vragen kunnen onmiddellijk beantwoord worden. “Laat het rinkelen maar beginnen”, besluit Marion Sterckx.