De prijzenregen voor JBC werd vorige week ingezet op de awardshow voor Retailer of the Year. Het Limburgse familiebedrijf kwam als winnaar uit de bus in de categorieën voor Beste Winkel voor Baby & Kind, Beste Webshop Dames en Beste Webshop Baby & Kind. Drie keer goud, het kan tellen…
Dezelfde dag stond ook de uitreiking van de Safeshop Awards op de kalender. JBC kwam als winnaar uit de bus van de categorie Payment Hero. Alweer bingo!
Niet veel later kregen Bart en Ann Claes de boodschap dat ze samen met partner Dignify (Genk) de Engelse publieksprijs hebben gewonnen op de Selligent Awards. Daarmee worden de marketingcampagnes van JBC internationaal bekroond.
En tot slot was er maandag in Antwerpen de uitreiking van de X Kwadraat Award voor gendergelijkwaardig ondernemen. X Kwadraat (de zaak van Wivina Briers) kende na een uitvoerige beoordeling door een onafhankelijke jury, de prijs toe aan… JBC.
Kortom: een zelden vertoonde stortvloed aan prijzen, die aantoont dat JBC op alle vlakken goed bezig is. Roberto Martinez: eat your heart out!