Naast het nieuwe kantoor in Aalst, beschikt De Boever Verzekeringen nog over een tweede kantoor in Lede. In beide kantoren biedt het team haar volledige service aan. “We willen er zijn voor onze klanten en hen snel verder helpen bij schade en vragen. Door dit tweede kantoor te openen, zijn we nog makkelijker bereikbaar voor informatie en advies”, zegt zaakvoerder Tim De Boever.
Digitale vernieuwing & persoonlijke contact
Begin dit jaar voerde De Boever Verzekeringen nog een volledige rebranding door, met een nieuw logo, een nieuwe website en nieuw drukwerk. “We vinden het als ondernemer belangrijk om te blijven vernieuwen en in te zetten op modernisatie. Dit alles staat in teken van onze klanten. Door het creëren van een overzichtelijke website, compleet met stappenplannen en tools om snel en eenvoudig een zicht te krijgen op je autopremie of de omvang van je vervangingsinkomen bij ziekte, wordt de verzekeringswereld voor onze klanten begrijpelijker en kunnen we effectief helpen”, zegt Tim De Boever.
“We leven steeds meer digitaal, maar een persoonlijke aanpak blijft belangrijk. Net daarom vullen we ons digitale platform aan met menselijk advies in onze twee kantoren in Aalst en Lede. Daarnaast bezoeken onze accountmanagers klanten ook bij hen thuis of op hun onderneming om hun verzekeringsdossier te bespreken.”
Opening
Het familiebedrijf opent op 4 oktober zijn deuren in Aalst, aan de Gentsesteenweg 175. Het kantoor in Aalst is open van maandag tot vrijdag en dit telkens van 9u30 tot 12u en van 13u tot 16u. Ook het kantoor in Oordegem-Lede, Oordegemkouter 124, blijft open van maandag tot vrijdag van 8u30 tot 12u en van 13u tot 17u.