2021-ALD-Vetescan-02-1-uai-1032×581

Ontex lanceert Europa’s eerste 100% online abonnement voor bescherming tegen incontinentie

AALST - Ontex Group NV  kondigt de lancering aan van A Lovely Day, haar eerste digitale abonnementsmerk in incontinentieproducten. A Lovely Day wordt in Frankrijk gelanceerd als een challenger dat mensen niet alleen wil beschermen tegen incontinentie zelf, maar ook tegen het taboe rond incontinentie.

“Incontinentie is een dagelijkse realiteit voor 4 miljoen mensen in Frankrijk, en wij willen hen ondersteunen vanaf het moment dat ze voor het eerst met deze ingrijpende verandering in hun leven te maken krijgen”, aldus Joel Santos, Vice President Strategy and Digital bij Ontex. Incontinentiebescherming kopen gaat voor velen meer gepaard met verlegenheid dan met vrijheid. Bescherming wordt meestal snel in de winkel gekocht, zonder echt de tijd te nemen om een product te vinden dat aangepast is aan de persoonlijke behoeften.

Deze factoren maken de aankoop van incontinentieproducten vaak een beangstigende beleving. A Lovely Day, met een volledig flexibel, gepersonaliseerd online abonnementssysteem en discrete verpakking, vormt daar een antwoord op. Ook een instapquiz en een proefpakket zijn voorzien in het aanbod.

Drempels wegnemen om hulp te krijgen

De communicatie-inspanningen van Ontex’s nieuwe merk A Lovely Day kunnen bijdragen tot een vermindering van het incontinentietaboe. Het helpt mensen die incontinent worden met deze verandering in hun leven om te gaan, met minder zorgen.

Als producent van artikelen voor persoonlijke hygiëne heeft Ontex al meer dan 40 jaar ervaring met incontinentieproducten. Het bedrijf wil deze ervaring inzetten om nog meer consumenten beter te ondersteunen. Om zoveel mogelijk mensen in Frankrijk te mobiliseren, wil a Lovely Day ook bijdragen tot een beweging die meer vrijheid van meningsuiting geeft aan mensen die met incontinentie te maken hebben.

Naast het aanbieden van dit nieuwe incontinentiemerk op abonnementsbasis, vindt A Lovely Day het ook uiterst belangrijk om haar gebruikers te ondersteunen met waardevolle tips. Dit advies zal net als het productassortiment aan huis geleverd worden, maar zal daarnaast ook beschikbaar zijn op de website van het merk om alle mensen die te maken hebben met incontinentie en hun verzorgers te begeleiden.

Geen blad voor de mond

Het merk onderscheidt zich doordat het volledig op online abonnementen gebaseerd is, en een reeks kwaliteitsproducten aanbiedt met een ongecompliceerde communicatiestijl. A Lovely Day wordt in een eerste fase op de Franse markt gelanceerd, met de mogelijkheid om uit te breiden naar andere markten. De aanpak is vergelijkbaar met die van Ontex’ groeiende abonnementsdienst Little Big Change voor babyverzorging, die eerst in Frankrijk werd gelanceerd en nu in 6 landen beschikbaar is.