Blox heeft zijn thuisbasis in Nijmegen en groeit snel, een gevolg van de wereldwijd toegenomen belangstelling voor cryptomunten zoals bitcoins. De naam van het Nederlandse bedrijf zal de komende twee jaar pronken op de mouw van de spelersuitrusting van Club Brugge, zij het enkel in de vaderlandse kompetitie. In het Belgisch voetbal is het de eerste maal dat een cryptobedrijf zichzelf op dergelijke manier in de kijker probeert te werken.
In de krant De Tijd zegt voorzitter Bart Verhaeghe dat Club Brugge en Blox gemeen hebben dat ze allebei innovatieve bedrijven zijn. “Het is symbolisch een vooruitstrevend partnerschap aan te kondigen in een stad waar in de middeleeuwen het concept va de beurs is ontstaan”, aldus Verhaeghe in een reactie. Club Brugge laat nog weten dat het ook voor zijn supporters een concept zal uitwerken waarbij zaken (tickets, drank, snacks) kunnen aangekocht worden in cryptomunten. In het buitenland en bij de grote clubs is dat al langer in voege. Club Brugge zet op zijn website ook een promotiefilmpje (zie hieronder).