Datashift is een technologisch adviesbureau dat bedrijven ondersteunt bij het in kaart brengen, organiseren en benutten van hun data om zo een concrete, positieve businessimpact te creëren. Datashift sleepte de prijs van ‘Customer Impact Partner of the Year’ in de wacht tijdens de online awardshow ‘Data Citizens ‘21’, georganiseerd door Collibra. Met die prijzen beloont het internationaal databeheerplatform partners die betekenisvolle en aantoonbare resultaten scoren. Collibra prees de vele use cases en hoge klantentevredenheid die Datashift voor de dag legt in projecten waarbij beroep wordt gedaan op het cloud-platform van Collibra.
Datashift-CEO Nico Huybrechts is trots op de prijs. “Deze award is een prachtige erkenning voor het pad dat we sinds 2016 samen met Collibra aan het bewandelen zijn. Onze tagline bij Datashift is “achieve impact together”. Het feit dat we dan de ‘Customer Impact Partner of the Year’-award winnen, is dan ook iets waar we als team enorm fier op zijn: de bevestiging vanuit onze klanten en partners dat we er staan voor hen, dag in dag uit.”
De internationale erkenning komt op een ideaal moment voor Datashift, dat internationale plannen heeft. “We gaan dit jaar al enkele projecten opstarten in de Verenigde Staten en op termijn ook wereldwijd trainingen geven. Deze prijs toont aan dat klanten ver buiten België tevreden zijn van onze manier van werken”, besluit Nico.