“In andere tijden staan er tal van bedrijfsevenementen gepland, zoals personeelsfeesten, recepties, en opendeurdagen. Door Covid-19 staan tot op vandaag veel van die events on hold of worden ze vervangen door een online of hybride variant”, merkt ceo van Webinarbox.be Bart Van Zele op.
Daar besloten Webinarbox.be en Boozify op in te spelen. Het resultaat is een interactieve cocktailbox, die aan alle deelnemers van een online idee wordt thuisbezorgd. De box oogt professioneel en bevat alle ingrediënten en toebehoren om zelf kwalitatieve cocktails te mixen. Daarnaast bevat de box een persoonlijke boodschap en een uitnodiging voor een virtuele shake-sessie die zowel live als opgenomen kan plaatsvinden.
Ceo van Boozify Maxim Laryn vult aan: “Cocktails brengen mensen op een magische manier samen en daarom geven we alle deelnemers de tools en kennis om een memorabel event te creëren. Naast de uitleg over hoe een perfecte cocktail te mixen en af te werken, zorgen wij voor de volledige animatie vol storytelling en leuke weetjes om later ook je naasten te kunnen imponeren. Een originele break in het programma dus die letterlijk en figuurlijk gesmaakt wordt.”