Make It Fly werd opgericht door Véronique Dugardyn vanuit het Brugse bedrijf Duo. Die had in 2016 al Nascom in Genk overgenomen, toen ze recent een bijkomende fusie aanging met het Gentse Corecrew. Deze 3 ondernemingen krijgen er nu nog een zusje bij, in de vorm van Mediasoft, het digitale (marketing)bureau van Timmy Maris dat gevestigd is op de Corda Campus. Samen ontstaat een groep van 70 medewerkers en een omzet van 6,5 miljoen euro. De samenwerking moet grotere projecten op vlak van webshops, klantenportalen en andere digitale bedrijfstools in binnen- en buitenland mogelijk maken.
“Onze klanten krijgen er nu plots een pak expertise bij”, zegt Timmy Maris over de fusie. “Het team kan sneller groeien, en er dienen zich mooie opportuniteiten aan door deze schaalvergroting. Door de puzzelstukjes samen te leggen die alle partijen bijbrengen, kan je toch een stuk sneller schakelen.”
Ook persoonlijk houdt de operatie veranderingen in voor Timmy. “De groep zal mij ontzorgen in het operationeel management, zodat ik mij meer kan focussen op onze mensen en klanten. De match qua visie, waarden en bedrijfscultuur is zo groot dat dit ook voor ons een niet te missen opportuniteit is.”