Het voorbije jaar werd nogmaals duidelijk dat digitale zichtbaarheid levensbelangrijk is voor een modern bedrijf dat wil opvallen. Bedrijven die hun online aanwezigheid naar een hoger niveau willen tillen, kunnen voortaan een beroep doen op HACA. Het gloednieuwe digital agency specialiseert zich in alles wat met online publiciteit te maken heeft, inclusief een grondige analyse van de digitale aanwezigheid.
HACA werkt in drie stappen. Eerst wordt er nagedacht over een online strategie waarmee de doelgroep bereikt kan worden. Daarna volgt het creatieve luik en worden vormgeving, beeldmateriaal en content op punt gesteld. Ten slotte volgt de lancering en worden alle features grondig gemonitord en geanalyseerd om zo de online aanwezigheid te optimaliseren.
“Het mag duidelijk zijn dat een knap ontworpen en goed werkende website de digitale hoeksteen van elk bedrijf moet zijn”, klinkt het bij HACA-oprichter Harm Muizer. “Ongeacht wat je doet zullen klanten je online opzoeken. Zonder online aanwezigheid die in het oog springt, zullen die potentiële klanten je niet contacteren. Maar het is ook belangrijk om te weten wat klanten op je website wel of niet aanklikken, zodat je daar als ondernemer op kunt inspelen. Daar kunnen wij een belangrijke rol in spelen. Het is voor ons zeer belangrijk om open te communiceren: in tegenstelling tot grotere bureau’s rekenen wij bijvoorbeeld geen hoge onderhoudskosten aan”, aldus Harm.
HACA is een digital agency dat focust op datagedreven online marketing. Het bureau is gespecialiseerd in het ontwerpen, publiceren en analyseren van online publiciteit.