Louis d’Anvers_©Ian Hermans Photography_35

Massepain Sleeubus laat nu ook consument proeven van Louis d’Anvers

Tot op heden kon je hun marsepein enkel terugvinden bij bakkers, patissiers en chocolatiers. Maar na bijna 100 jaar geeft het Antwerpse Massepain Sleeubus zijn geheimen prijs aan de consument met een eigen gamma, onder de naam Louis d'Anvers.

Louis naar de bedenker van hun producten, Louis Sleeubus. d’Anvers naar de locatie waar de marsepein al die jaren al gemaakt wordt. Samen de merknaam van het nieuwe gamma pralines en buches met marsepein, in luxedoosjes verpakt.

“Ik vind het een absoluut voorrecht om dit mooie verhaal in de 21ste eeuw verder vorm te kunnen geven”, getuigt zaakvoerder Bart Peelmans. “Met respect voor het verleden, en met goesting naar de toekomst. En met een ongelooflijk team van medewerkers vol ervaring, passie en metier.”

Ambitieuze plannen

Met Louis d’Anvers hoopt Peelmans verschillende doelen te bereiken. “We gaan het bestaande aanbod uitbreiden met een selectie van bijna afgewerkte producten om de warme bakker te ontlasten van nachtwerk. Daarnaast gaan we ook de internationale markt verder verkennen en de juiste partners zoeken, en ten slotte gaan we ook verder focussen op de B-to-C markt. Daarmee willen we onze plaats opeisen binnen het segment van natuurlijke luxe zoetigheden.”