Elke De Mayer, strategisch directeur en zaakvoerder Wavemakers: “We zien enorm veel berichten passeren van ondernemers die weer de deuren moeten sluiten. Met het perspectief dat telkens weer verdwijnt willen we bij Wavemakers tonen dat we de Belgische bedrijven steunen in deze moeilijke periode. Met een doordachte PR- of influencercampagne geven we niet alleen hun zaak vleugels maar krijgen de ondernemers hopelijk zelf ook een boost. Ze staan er zeker niet alleen voor!”
Het team van Wavemakers stak de koppen bij elkaar en besloot een pers- of influencertraject ter waarde van 2.500 euro weg te schenken aan 1 bedrijf of ondernemer dat de deuren noodgedwongen moet sluiten.
Ken of ben jij iemand die (opnieuw) de deuren moet sluiten en wat hulp kan gebruiken eens zijn of haar zaak weer opengaat? Stuur dan een mailtje naar info@wavemakers.eu met jouw verhaal. Wavemakers verzamelt alle info die ze voor 31 maart binnenkrijgen en loten op 1 april 1 bedrijf uit de inzendingen die ze ontvangen.