Volgens Greet Anthoni, media- en PR-verantwoordelijke van A.S. Adventure, trok Peloton de Paris hun aandacht omdat het een Belgisch merk is met een duidelijke visie dat voor vernieuwing zorgt binnen de fietsindustrie. “Met hun RECON lijn zijn zij absoluut bij de trendsetters op het vlak van duurzaamheid binnen dit segment. De fietsmarkt is een segment dat heel sterk online verkocht wordt. Door Peloton de Paris exclusief aan te bieden proberen we ons als omnichannel retailer te onderscheiden van de pure online players.”
De RECON-lijn van Peloton de Paris zag het levenslicht in 2020. De allereerste Belgische fietskledinglijn in Noord- en West-Europa op basis van 100% gerecycleerde stoffen en 100% hoogtechnologische materialen wordt voor dit seizoen verder uitgebreid met nieuwe, frisse kleuren, zoals oker geel en cantaloupe.
“Toen A.S. Adventure bij ons kwam aankloppen voor onze RECON range, werd heel snel duidelijk dat dit de juiste partner was in ons groeiverhaal”, vertelt zaakvoerster Wendy Janssens van Peloton de Paris tevreden.