Toen Duke & Grace vorig jaar haar jaarlijks Trendevent moest omtoveren tot een digitaal alternatief, had ze nooit gedacht dat ze dat een jaar later nog een keer zou moeten doen. Dit jaar komt het fullservicebureau naar buiten met een serie van drie webinars, waarin ze wil vooruitblikken op de mogelijke opportuniteiten in een postcoronawereld.
Bart De Waele, CEO van Duke & Grace, licht toe: “De pandemie heeft veel bedrijven voor grote uitdagingen gesteld en verplichtte hen om snel te schakelen. Nu er met de vaccinatiestrategie licht aan het einde van de tunnel is, beginnen bedrijven na te denken over hoe ze terug kunnen schakelen. Dat zal helemaal niet zo evident zijn. Met deze webinars willen we dit bespreekbaar maken en hen inspireren.”
Drie webinars met topnamen
De webinarreeks bestaat uit drie webinars die telkens een andere vraag beantwoorden. In de eerste webinar zal Ben Hammersley, die tevens adviseur is bij bedrijven zoals Google, MasterCard en Pfizer, antwoorden op de vraag hoe je bedrijf kan herstellen van de coronacrisis en vervolgens floreren in een postcoronawereld. In de tweede webinar vraagt Duke & Grace aan Too Good To Go, de app die voedselverspilling tegengaat, hoe zij de toekomst van de Food & Beverage sector mede vormgeven (een sector die vaak voorloopt op meer traditionele sectoren).
In de derde webinar antwoordt Bart De Waele zelf op de vraag hoe je je bedrijf kan voorbereiden op ‘The Big Flip’. Hij is ervan overtuigd dat bepaalde gewoontes die we ons aangemeten hebben tijdens de coronacrisis niet zomaar zullen verdwijnen, en dat bedrijven zich daaraan zullen moeten aanpassen.
De webinars vinden plaats op 18 maart, 1 april en 22 april. Voor meer informatie over het Trendevent, surf naar dukeandgrace.com/en/webinars.