thumbnail_Remy_Communication_HJ_Niels

Remy laat medewerkers proeven van ondernemerschap

LEUVEN - Communicatiebureau Remy Communication uit Leuven kent een werknemersparticipatie toe aan twee coaches binnen het bedrijf: Hendrik-Jozef Bisschop en Niels Janssens. Met deze upgrade kunnen beide mannen proeven van het ondernemerschap. 

Met deze werknemersparticipatie wil Remy nog meer betrokkenheid creëren en verder inzetten op de toekomst van het bedrijf. “Met deze werknemersparticipatie willen we Niels en Hendrik-Jozef nog meer betrekken bij Remy en hen ook laten proeven van het ondernemerschap”, aldus het management.

Concreet vervullen Hendrik-Jozef en Niels de functies Coach Branding en Coach Content. “Zoals onze functietitel verraadt, zijn wij meer coach of mentor dan baas. We werken bij Remy met een heel aantal millennials en Gen Z’ers voor wie onafhankelijkheid en vrijheid bepalend is voor hun tevredenheid op de werkvloer”, aldus het duo.

Daarom staat ook micromanagement niet op hun agenda. “Geef de jongere krachten zelf verantwoordelijkheden, laat hen risico’s leren inschatten en nadenken over de mogelijke gevolgen van hun beslissing. Uiteraard binnen een op voorhand bepaald kader”, luidt het nog.

Remy Communication, dat in 2020 een omzet van 4,5 miljoen euro draaide, behoort samen met Stand By, Thema Media en Primetime Events, tot de Primetime Group.  De groep realiseerde vorig jaar een omzet van 11,5 miljoen euro.