In het shoppinghart van Knokke verklaren tien artiesten hun liefde in woord, beeld, audio en meer, op of achter een vitrine. Een QR-code vertelt je steeds meer over de artiest en diens werk of voegt een multimediaal laagje toe. Het gaat om artiesten uit verschillende genres en kunstvormen met één gemene deler: hun liefde voor Knokke-Heist. Zo kregen onder meer Brihang, Floor Denil, John Noseda en Edwin Menue een vitrine.
Het is de digitale nieuwsbrief van Knokke-Heist die melding maakt van het originele initiatief, dat -steeds volgens dezelfde bron – ook enorm aanslaat bij een kooplustig publiek. Het initiatief kreeg de naam ‘Zee van Liefde‘ mee, en werd niet toevallig afgetrapt rond Valentijn. Het duurt nog tot het begin van de lente, zeg maar 21 maart. Het finale doel is eenvoudig: het shoppen een vrolijke en verrassende culturele toets mee geven. Met Zee van Liefde wil de gemeente een extra beleving toevoegen, die bovendien volledig coronaproof is. Een schot in de roos, het bleek bij vele wandelaars een welgekomen en hartverwarmende aanvulling tijdens de verkenning van de gemeente.