Brio en InterMedia

Brio sluit partnerschap met communicatiepartner

Brio Group, dat samenaankopen organiseert voor keuken- en badkamerbouwers uit Herentals, gaat met InterMedia uit Beringen in zee als communicatiepartner. Met dit samenwerkingsakkoord kiest Brio Group voor vernieuwing en gestroomlijnde communicatie.

Volgens Brio koos het voor InterMedia omdat het met dezelfde missie en visie werkt. “De ContentMakers van InterMedia benaderen hun werk op dezelfde manier als wij dat doen: met betrokkenheid, voldoende reactiesnelheid en zin voor innovatie. Bij het eerste gesprek klikte het al tussen ons”, zegt Peter Vanthienen, formule manager bij Brio.

Eén aanspreekpunt

Brio Group zal InterMedia als communicatiespecialist naar voren schuiven bij hun partners. De eerste uitdaging is een campagne naar aanleiding van Batibouw. “We zijn ervan overtuigd dat de keuken- en badkamerondernemers uit onze groep op vlak van publiciteit baat hebben bij een one-stop-shop”.

“Brio blijft hun eerste aanspreekpunt voor aankoop, service en opleidingen. InterMedia kan dat voor hen zijn wat betreft website, sociale media, advertenties in magazines, folders, banners en zo meer.”

Onderbouwd advies

Ook wat hun eigen label betreft, heeft Brio Group plannen. Op termijn krijgen de huisstijl en de website een facelift. Ook de sociale media wordt professioneler aangepakt. “Een werkpunt voor onszelf vind ik de overdracht van nieuws van de fabrikant naar de winkels toe. Dat kan vlotter, want nu blijft er soms wat nuttige info hangen onderweg. Met begeleiding van onze nieuwe communicatiepartner komt dat zeker goed.”

Over Brio Group

Brio Group is gevestigd in Herentals en staat in voor de aankoop van keukenmeubilair, elektro en sanitair voor een 120-tal interieurbouwers over heel België. De groepsaankopen zorgen ervoor dat leden aan voordelige prijzen kunnen aankopen. Brio ondersteunt de bedrijven ook ondernemers met tal van opleidingen, assistentie bij inrichting, en een platform ECK-Brio waarop alle info verzameld staat.