Officenter Geel (Foto: Google)

Flexibiliteit en extra service in coronajaar

Ook in een moeilijk coronajaar kan je klanten blij maken. Dat blijkt uit de jaarlijkse enquête van Officenter. De gemiddelde tevredenheid bij klanten steeg met 2%.

 

 

In Geel steeg de tevredenheid zelfs met 6%. “Dat komt ongetwijfeld door onze Geelse baliemedewerkers Lies en Ils. Alle twee zitten ze in de top 5-ranking bij happy clients-assistent, zoals hun profiel bij ons heet”, verduidelijkt algemeen directeur Christa Jouck van Officenter. “Wij bij Officenter moeten echt het verschil maken met service.”

Coronajaar

“2020 was een verschrikkelijk jaar. Maar we zochten met man en macht naar oplossingen. Toen op 4 mei de eerste versoepeling kwam, waren er overal circulatieplannen, ontsmettingsmiddelen, handgels, tissues. We kochten zelfs demo-toestellen van warmtecamera’s, om écht op tijd klaar te zijn. Het kostte ons 67.000 euro om alles in een recordtijd coronaproof te maken. Daar zijn onze klanten heel dankbaar voor geweest, want hun mensen konden blijven werken.”

Ondanks het vele thuiswerk vandaag is er ruimte voor businesscenters. “Meer en meer bedrijven openen satellietkantoren voor hun personeel, zodat ze toch een professionele omgeving hebben met onthaal, goede ICT, lekkere lunches.”

Officenter is een full service businesscenter en biedt vaste kantoren, flexkantoren, co-working space en meetingrooms aan. 900 bedrijven maken gebruik van de kantoren. Ze hebben vestigingen in Geel, Turnhout, Hasselt, Aalst, Zaventem, Vilvoorde, Antwerpen, Leuven en Maastricht.