AARSCHOT – Het Aarschotse stadsbestuur, de Centrummanager en handelaarsvereniging Aarschot Parelt lanceren Aarschot is…Met verschillende slogans roepen de handelaars van Aarschot op om ondanks de coronamaatregelen te blijven genieten van alles wat de stad te bieden heeft. Via deze weg bedanken de handelaars ook de vele klanten die hen de afgelopen maanden hebben gesteund door lokaal te blijven shoppen en consumeren.
De Aarschotse fotograaf Stijn Willems ging de afgelopen maanden op pad en portretteerde meer dan 60 handelaars voor hun zaak. Meer dan 120 deurportretten en slogans zullen de komende weken overal opduiken in het Aarschotse straatbeeld. De langlopende promocampagne moet het Aarschot-gevoel en de lokale handel en horeca versterken.
Shopbudgetten lokaal besteden
“Vandaag is de persoonlijke connectie tussen klant en handelaar erg belangrijk”, zegt Centrummanager Kirsten Blanckaert. “We willen deze ‘personal touch’ een handje helpen door de campagne ‘Aarschot is…’ te lanceren. Op die manier zorgen we ervoor dat shopbudgetten lokaal besteed worden. Ook richten we een warme oproep aan alle inwoners om – ondanks de moeilijke tijden – toch te blijven genieten van het aanbod van de lokale handel en de afhaalmogelijkheden van de lokale horeca. ”
Communicatiekanalen
Met deze campagne wil handelaarsverenging Aarschot Parelt ook haar online communicatiekanalen verder bekendmaken en versterken.