Stratier

Mechelse uitgeverij Stratier krijgt een plek in Local Market van JBC

MECHELEN – Na het succes van de vorige Local Market rond back to school, lanceert JBC nu een Local Market met leuke kerstcadeaus van Belgische bodem. Maar liefst 12 Belgische merken krijgen zo een plek op de JBC webshop en hopelijk vanaf 14 december ook weer in de winkels. Een van die merken is de Mechelse uitgeverij Stratier van Dieter Coppens en Tom Suykens.

Vanaf 9 november verrast JBC met een tweede editie van haar Local Market in alle filialen en – nieuw sinds deze editie – ook online op jbc.be. Ann Claes, chief buying officer van JBC, wil het concept van de local market graag behouden na een geslaagde eerste editie. “Vandaag verenigen we met plezier opnieuw de krachten met lokale ondernemers. De twaalf merken geven met hun bijzondere producten en verhalen een extra dimensie aan de winkelervaring van onze klant. Wij plaatsen op onze beurt een mooie bestelling bij deze merken die erg welkom is in deze onzekere tijden. Zo is de Local Market een win-win voor alle partijen.”

Een van de 12 Belgische merken die een plaatsje krijgen in de Local Market van JBC is uitgeverij Stratier uit Mechelen. De bezielers van het project zijn Dieter Coppens en Tom Suykens. “Herinneringen verdienen een mooie plaats in het leven van mensen. Eerder dan wat klikjes en verspreide digitale sporen, geloven wij erg in een stukje mooie duurzaamheid. Objecten, boekjes die door hun vormgeving alleen al inspireren tot zorg, mooiheid en die milde glimlach die alles doet herleven. Onze boekjes worden unieke souvenirs, die verbindend werken voor familie en vrienden.”
In de JBC Local Market vind je hun boek ‘Snotapen’. Snotapen van 7 tot 77 jaar zijn een heel feest zoet met het boek.