HERENTALS – Met Imagine tomorro_ wil Intracto bedrijven aanzetten om verder in te zetten op digitalisering. Dit vanuit een eenvoudig uitgangspunt: Imagine tomorrow. Let’s build it today. Op de site komen ook digitale pioniers aan het woord zoals Thierry Geerts (CEO Google België), Yannick de Bièvre (Head of Marketing BeLux MediaMarkt) en Geert Van Mol (Chief Digital Officer Belfius).
Modewoord of niet, het belang van digitalisering heeft met Covid-19 een snelheidsboost gekregen en consumenten verwachten van bedrijven dat ze mee zijn en de verwachtingen overstijgen.
Via de campagnesite imaginetomorrow.io wil Intracto zijnn visie op digitalisering belichten. Zo kan je op de site ook een e-book van meer dan 50 pagina’s vinden. Het boek bevat inzichten en ervaringen van de experts van Intracto en legt uit hoe doordachte digitalisering verweven kan worden in het DNA van bedrijven. Pieter Janssens, managing director Intracto: “De klanten van onze klanten verwachten vandaag al een feilloze digitale gebruikerservaring in al hun interacties met je merk. Van je webshop tot je vacatures: een consequente merkbeleving is cruciaal. Maar digitalisering begint van binnenuit. Het is een mindset waar de hele onderneming van doordrongen moet zijn. Pas dan kan je op de verschillende domeinen de juiste stappen zetten.
Daarbij is het belangrijk om mee te zijn met enkele digitale trends en je op een kwalitatieve manier te laten adviseren. Enkel met de juiste aanpak van je interne processen en je externe touchpoints zet je je onderneming vandaag in polepositie voor de race van morgen.”
Experts delen hun inzichten
Niet alleen het Intracto-team adviseert, ook experts komen aan bod, zoals Vicky Adriaensen (Algemeen Directeur Acco), Geert Van Mol (Chief Digital Officer Belfius), Lode Fastré (oprichter Farmaline), Thierry Geerts (CEO Google België), Peter Van Hoecke (CEO Van Hoecke), Yannick de Bièvre (Head of Marketing BeLux MediaMarkt).
Alle informatie is te vinden via imaginetomorrow.io.