HERENTALS/EINDHOVEN – Digitaal agentschap Intracto uit Herentals breidt nog verder uit. In de ambitie om verder te groeien zet de Intracto Group een volgende stap met de overname van het Nederlandse digital agency Isaac. Isaac is 110 teamleden sterk en bedient voornamelijk klanten in commerce en de financiële sector. Klanten zijn onder andere Signify, De Mandemakers Groep, Ingenico en diverse banken.
Isaac is een gekende naam in Nederland en werd de laatste 3 jaren door Emerce uitgeroepen als beste full-service digital agency. “Wat begon als sites maken in bijberoep, is uiteindelijk harder gegroeid dan we ooit hadden kunnen dromen”, vertelt Mark Hoogendoorn, CEO van Isaac. “Vanuit onze ambitie om onze dienstverlening te verbreden en aan te bieden in heel West-Europa, zijn we in contact getreden met Intracto Group. In Intracto Group hebben we een partner gevonden waarmee dit kan. Zo kunnen we in de toekomst naast technologische oplossingen onze klanten nog meer adviseren op het gebied van strategie, marketing, content en creatie.”
Complementair
Intracto Group wil garant staan voor platformonafhankelijk advies. Voor elk vraagstuk wil het de beste oplossing kunnen aanbieden. Met de toevoeging van de 110 teamleden van Isaac vergroot de expertise in Magento en Java aanzienlijk. Daarbovenop is deze overname voor Intracto Group ook een kans om haar aanwezigheid in de regio Eindhoven nog verder te ontwikkelen. Daarmee is Intracto Goup nu volledig actief zal zijn in de as Amsterdam-Utrecht-Eindhoven.
De digitale fast forward door corona
“Wat ons meteen aansprak in Isaac is hun aanpak van digitale vraagstukken”, licht Pieter Janssens toe, de CEO van Intracto Group. “Net als Isaac willen we ons focussen op het maximaal ontzorgen van onze klanten. Zelfs met de meest complexe vraagstukken. Met Isaac aan boord versterken we ons weer qua technologische kennis op het gebied van commerce, transactionele systemen en financial services. Door het opduiken van Covid-19 zien we steeds meer investeringen in digitale transformatie en commerce waarbij klanten op zoek gaan naar geïntegreerde partners zoals wij. Bedrijven en overheden duwen duidelijk het digitale gaspedaal in. Iedereen kon het zien: wie al stappen had gezet op vlak van digitale transformatie is in tijden van COVID-19 als winnaar uit de strijd aan het komen.”