HERENTALS – geschikt personeel vinden, sommige bedrijven hebben er heel wat voor over. Digiti, full-service communicatiebureau in Herentals bijvoorbeeld, lanceert een sollicitatiestunt om 10 specifieke vacatures in te vullen: de Bucketlist Campagne. Wie wordt aangenomen, kan een persoonlijke droom in vervulling laten gaan.
Digiti is een full-service agency in Herentals dat zich focust op digitale strategie, design, development en online marketing. Het Herentalse bedrijf heeft op dit moment meer dan 10 openstaande vacatures voor webdevelopers, digitale marketeers en strategen, project managers, business developers en meer. Om die plaatsen ingevuld te krijgen, heeft Digiti iets aparts bedacht.
Dromen waarmaken
“Hoe kunnen we kwalitatieve en gemotiveerde kandidaten aantrekken? Rond die vraag is binnen het bedrijf een intensieve brainstormsessie gehouden. Vele post-its, ideeën en een week later staat de campagne nu live”, vertelt Derek Dendievel, CEO van Digiti.
Met de bucketlist campagne zoekt het agency naar potentiële kandidaten met een droom. Altijd al eens willen eten in een sterrenrestaurant, bungee jumpen of uw idool ontmoeten? Digiti zorgt ervoor dat uw bucketlist wordt afgevinkt. Via de website kunnen de gevraagde profielen solliciteren en hun top 3 activiteiten in de bucketlist aanduiden. Digiti verzekert dat geschikte kandidaten binnen 24 uur feedback krijgen op hun sollicitatie.
Silicon Valley
Wie wordt aangenomen, kan aan de slag in het Digiti kantoor in Frame21 in Herentals. “Je nieuwe werkplek is in dé Silicon Valley van de Kempen”, stelt Derek Dendievel.” Iedere in-house expert krijgt te maken met een breed takenpakket, mag werken voor verschillende klanten en deelt kennis met het volledige team. Als je nog eens een Award in de wacht kan slepen, is dat de kers op de taart”. Digiti won vorig jaar nog de FeWeb Award voor de Rode Neuzen Dag website.
Meer informatie over de originele solliciatieprocedure via bucketlist.digiti.be.