HERENTALS – Twee jaar geleden startte Emma Liekens de social media studio kommaf. De eenmanszaak, gespecialiseerd in social media marketing en content creatie, kende een snellere groei dan verwacht.
“Na minder dan één jaar moest ik mijn agenda reeds sluiten en kon ik helaas niet meer ingaan op nieuwe aanvragen. Oorspronkelijk was het idee om solo verder te gaan, maar afgelopen zomer besliste ik toch om een vacature open te plaatsen”, vertelt Liekens.
De vacaturecampagne Lucky Cat trok onder meer de aandacht van Liesbeth Wachters. “In het verleden werkten we al succesvol samen aan enkele projecten voor McCain, waardoor ik meteen wist dat Liesbeth geknipt was voor de job.”
Uitbreidingsplannen
“Het klinkt cliché maar kwaliteit gaat daadwerkelijk boven kwantiteit. Kommaf wil eerder een gespecialiseerde kleine speler zijn op de markt dan een one-stop-shop. Met een uitgebreid netwerk van specialisten verwijzen we bovendien, net als een huisarts, een klant graag door mochten andere ingrepen noodzakelijk zijn”, vertelt Emma Liekens.
De afgelopen twee jaar ging kommaf reeds aan de slag voor onder meer Albert Heijn – Peeters-Govers, La William sauzen, IJsboerke, Canderel en Groep Kenis.