HERENTALS – Intracto wordt lid van ACC, Association of Communication Companies. Met Intracto erbij als nieuw lid versnelt ACC zijn ambitie om digitale bureaus te omarmen.
“Waar er vroeger sprake was van ‘offline’ en ‘online’ bureaus, zien we vandaag dat die grens steeds meer vervaagt”, zegt Johan Vandepoel, CEO van ACC. “Dat Intracto ons vervoegt, is ook voor ons een compliment en een blijk van vertrouwen en waardering. In korte tijd zijn ze een vooraanstaande speler geworden in de markt.”
Evolutie
Stond Intracto vroeger vooral bekend als een technische partner, dan is het bedrijf geëvolueerd naar een bureau dat alle onderdelen in het proces van communicatie voor zijn rekening neemt: strategie, technologie, marketing, content en creatie. Het lidmaatschap bij ACC ligt in het verlengde van die evolutie. “Het vakdomein marketing en communicatie is veel breder geworden”, weet Pieter Janssens, oprichter en CEO van de Intracto Group. “De digitale evolutie zorgt ervoor dat de veelheid aan mogelijkheden nog steeds toeneemt. Ook de complexiteit van marketing en communicatie groeit. Daarom dat we ons als bureau ook zowel breder als dieper opstellen en de hele scope van projecten onder de loep nemen en optimaliseren. We willen klanten ontzorgen, van strategie tot uitvoering.”
Goed gevoel
Het ACC heeft een open beleid en dat wordt bij Intracto sterk gesmaakt. De veelheid aan kwalitatieve opleidingen, de aangereikte tools en het open advies & overleg waren allemaal redenen om toe te treden. “We zijn heel blij om Intracto als 130ste lid te mogen verwelkomen”, zegt Johan Vandepoel, CEO van ACC. “De dynamiek van het Intracto-team zal afstralen op ACC en ons Expert Center Technology & Innovations.”