Sinds deze week voert Dymotec uit Olen een nieuwe huisstijl. De specialist in automatisering bij productiebedrijven en machinebouwers vernieuwde zijn logo en website, zo ook de bedrijfskledij, wagenbelettering en de gebouwen.
“Het vorige logo was bijna 25 jaar in gebruik en sloot niet meer aan bij onze identiteit”, zegt managing director Davy Nuydens. “We zijn intussen als bedrijf verder geëvolueerd en ook het achterliggend verhaal was niet meer compleet. Met de nieuwe huisstijl willen we onze flexibiliteit, technische expertise en ambitie om te vernieuwen verder uitstralen”.
Sterke groei
Dymotec kent de jongste jaren een sterke groei, deels door het aantrekken van de markt en deels door bijkomende prospectie en de aanwerving van extra commerciële krachten. “Sinds 2014 groeiden we met 85%”, aldus nog Davy Nuydens. Die wordt voornamelijk in de Kempen gerealiseerd. “We zijn zelf ook fier op onze roots als Kempens bedrijf. Onze klanten waarderen onze nuchtere kijk, werkmentaliteit, flexibele aanpak en open communicatie. Samen met onze klant gaan we op zoek naar kostenefficiënte oplossingen, van analyse tot implementatie.”
Bij Dymotec werken 48 mensen, waarvan een deel bij de klanten en de overigen in het kantoor aan de Lammerdries in Olen.