Februari 2017 was een mijlpaal in de geschiedenis van Made in, het ondernemersplatform binnen Mediahuis waartoe ook Made in Kempen behoort. Voor het eerst werd de kaap van de 1,5 miljoen pageviews op maandbasis overschreden. Daarnaast mochten de nieuwssites samen 485.000 unieke bezoekers verwelkomen.
Nog meer cijfers. Op de dagelijkse nieuwsbrief van alle Made ins samen zijn 95.000 ondernemers, CEO’s en managers geabonneerd. Voor Made in Kempen zijn er dat 12.300, een aantal dat nog altijd in stijgende lijn gehad. Vorig jaar is het digitale Made in Limburg Magazine opgestart. Het jongste nummer werd door zo’n 15.000 lezers doorbladerd.
Dominique De Pesseroy, business manager Made in: “Na onze vernieuwde strategische aanpak in oktober 2016 gaat ons bereik continu in stijgende lijn en die groei willen we uiteraard ook bestendigen.”
Het nieuwsplatform ging in 2010 in Limburg van start. Nadien kwamen daar Kempen en 5 andere Vlaamse regio’s bij met als meest recente Made in West-Vlaanderen, Oost-Vlaanderen en Vlaams-Brabant. Na Limburg is Made in Kempen de meest gelezen nieuwssite binnen Made in. In de toekomst wil Made in verder inzetten op het verbinden van ondernemers, zowel digitaal, audiovisueel als live.