Digital agency Intracto uit Herentals heeft in 2016 al 25 nieuwe werknemers in dienst genomen en is op dit moment weeral op zoek naar 12 bijkomende. Daarmee wil het bedrijf klaar zijn voor de volgende groeispurt in 2017. Voor het 5de jaar op rij realiseert Intracto een jaarlijkse groei van meer dan 30%.
Het Herentalse bedrijf ziet zowel het aantal projecten als het aantal klanten stijgen. Nieuwe klanten zijn onder meer Volvo, Knauf Insulation, Hypotheekwinkel en Materialise. Intracto Group werkt zowel voor lokale als internationaal opererende opdrachtgevers.
Jong als ervaren
“Om de klant een totaaloplossing aan te bieden, hebben we nood aan profielen met elk hun eigen expertise, zo kunnen we onze concurrentiepositie blijven behouden”, aldus strateeg Hans Van Eemeren. Het bedrijf is zowel op zoek naar jong als ervaren talent op het vlak van branding, marketing en business.
De shift naar het digitale is niet enkel goed nieuws voor Intracto maar ook voor lokaal talent. “De tijd dat topagentschappen enkel in het Brusselse of andere grote steden te vinden waren, ligt ver achter ons”, aldus Intracto-CEO Pieter Janssens. “De campus in Herentals is voor veel werknemers een rustige, maar vooral gemakkelijk en snel bereikbare locatie.”