Digital agency Intracto uit Herentals neemt in oktober de webactiviteiten over van Compro uit Geel, een bedrijf dat sinds 1987 bestaat en een begrip is in de Kempense IT-wereld. Eerder nam Intracto al de klantenportefeuilles over van bedrijven als Bright Sites, Mosquito en King Foo.
Het Herentalse bedrijf zat de voorbije zomerperiode niet stil en breidde het team op verschillende fronten uit. Het marketingteam werd versterkt door de aanwerving van Merlijn Coppens en Stefanie Bloemen. Arno Dirkx en Kobie Burgess vervoegden het team van accountmanagers. De interne en externe communicatie van Intracto zelf neemt Laura Gielis voor haar rekening.
Customer success
“Naast dit alles stelden we ons de vraag wat we nog meer voor onze klanten kunnen betekenen. We willen verder kijken dan de oppervlakte. Daarom neemt Matthias Theys de rol van customer success manager op zich”, aldus managing director Pieter Janssens. “De klant staat steeds centraal. We willen hen allen – aan de hand van onze expertise – doen groeien op alle mogelijke vlakken.” Het totaal aantal werknemers bedraagt momenteel 110.
Voor 2016 stevent Intracto af op een geconsolideerde omzet van 15 miljoen euro. Het bedrijf kent een gemiddelde groei van 30% per jaar. Het telt zowel lokale als internationale klanten: Michelin, Brussels Airport, Essent, Acco,…