Digital agency Digiti uit Herentals houdt een opmerkelijke aanwervingsactie. Wie voor vrijdag een contract tekent, mag mee als VIP naar Tomorrowland. De ‘war on talent’ woedt in alle hevigheid in de digitale wereld.
“Digiti bestaat bijna 12 jaar en blijft groeien. Die groei is een reden om te feesten maar brengt ook kopzorgen met zich mee”, vertelt Digiti’s CEO Derek Dendievel. “Om concurrentieel te blijven, hebben we extra talenten nodig.”
Daarom gaat het bureau op zoek naar nieuwe designers, salestalenten en marketeers. “En die laatste hebben we heel dringend nodig. Daarom geven we hen de ultieme startbonus: een Tomorrowland VIP-ticket. Zelf noemen we deze opvallende verwelkoming een ‘Entrée Exagérée’. Al hangt er voor dat nieuwe teamlid ook een voorwaarde aan vast: hij of zij moet voor deze vrijdag een contract tekenen”, zegt Derek Dendievel.
Totaalpakket
Vorig jaar verhuisde het 30-koppige bureau naar Herentals en voordien opende het een bureau in New York. “Vroeger creëerden we voornamelijk apps, interne platformen en websites”, aldus Dendievel. “Vandaag de dag focussen we ons op het totaalpakket. De marketing errond, de juiste bezoekers aantrekken, zorgen dat een digitale oplossing echt opbrengt,… Daarom is de nood naar een extra marketeer nu ook zo hoog.”