Veiling Hoogstraten gaat verder met nieuw logo

veiling hoogstratenVeiling Hoogstraten lanceert vandaag zijn nieuw logo waarmee het in primeur van 3 tot 5 februari naar de beurs Fruit Logistica in Berlijn trekt. Het vorige dateerde van 2008, dat toen werd ontwikkeld naar aanleiding van het 75-jarige bestaan. Het nieuwe beeldmerk toont een blad waarbij de nerven de letter H vormen als verwijzing naar Hoogstraten.

Meer dan ooit wil de coöperatie een kwaliteitsreferentie zijn en een expert in groenten en fruit. Het nieuwe logo toont het merk Hoogstraten als betrouwbare partner binnen de sector. De grafische eenvoud van het logo zorgt voor een optimale inzetbaarheid.

Nadruk op coöperatie
Samen met het nieuwe logo verandert ook de naam naar Coöperatie Hoogstraten cv. Het opvoeren van ‘coöperatie’ in de naamgeving verwijst naar een duidelijke strategie die gericht is op een bundeling van het aanbod met ruimte voor individueel ondernemerschap. Hiermee wordt het belang van onderlinge samenwerking in een steeds veranderend ondernemersklimaat onderstreept.

“Met Europa als actieradius zetten we Hoogstraten vanaf nu in de markt als corporate brand”, aldus managing director Gaston Opdekamp. “Het succesverhaal van de aardbeien wordt doorgetrokken naar alle producten binnen de coöperatie. Aangezien we een filosofie cultiveren waarin kwaliteit en voedselveiligheid centraal staan, blijven we vasthouden aan de kwaliteitslabels Flandria voor de groenten en Hoogstraten voor het zachtfruit.”