Digital Agency Think Tomorrow uit Herentals voegt met Leonidas een mooie naam toe aan de klantenportefeuille. De chocoladeproducent koos voor het Kempense bureau om zich te laten bijstaan op social media. Met klanten als McCain Foods, Ijsboerke, Canderel, Pure Via, Boerinneke Choco en Ovyta verstevigt Think Tomorrow zijn positie binnen de fast moving consumer goods.
“We merken steeds meer de vraag van retail brands om ondersteund te worden op digitale kanalen als Facebook, Twitter en Instagram”, zegt Emma Liekens, die in 2011 het bureau oprichtte met Kevin Heylen. “De merken online vertegenwoordigen brengt dan ook een grote verantwoordelijkheid met zich mee. Bij de geringste vraag of klacht online moet je snel kunnen ingrijpen en daarom is flexibiliteit enorm belangrijk.”
Weekendwerk
Het jonge team deinst er dan ook niet van terug om in het weekend een tandje bij te steken. “Net dan merken we meer online activiteit van de doelgroep”, gaat Emma Liekens verder. “We willen van flexibiliteit echt ons stokpaardje maken, zowel op de werkvloer als naar klanten toe.”
Samen met Leonidas koos ook Omega Pharma afgelopen zomer voor een samenwerking met Think Tomorrow. In september start een nieuwe medewerker en ook naar het einde van het jaar verwacht het bedrijf nog een extra aanwerving om de verdere groei te ondersteunen.