Innotek prijst technologiehuizen aan met nieuwe videofilm

technologiehuisInnotek vzw schakelt een nieuw medium in voor de promotie van zijn technologiehuizen in Geel en Mol: de videofilm. “Het is een andere manier van promotie maken”, zegt Toon Peeters, business support manager bij Innotek. “Video wordt steeds populairder en kunnen we gebruiken in bijvoorbeeld sociale media.”

Het filmpje brengt beide gebouwen in beeld en laat gebruikers van de bedrijvencentra aan het woord. “We vinden dat we mooie gebouwen hebben en via de video willen we dat laten zien aan startende bedrijven om hen op die manier naar ons te laten komen.” De video heeft ook een plaatsje gekregen op www.technologiehuizen.be, waar alle mogelijkheden staan opgesomd om je er als bedrijf te vestigen.

Ook Engelstalig
De videofilm  bestaat in een Nederlands- en een Engelstalige versie. “Wij richten ons enerzijds naar starters en anderzijds naar buitenlandse bedrijven die in België iets willen opstarten en verkenningen willen komen doen. Dan is het wel handig om die in het Engels beschikbaar te hebben. Bovendien maken we als Innotek deel uit van een EBN (European BIC Network) en zijn we betrokken bij internationale projecten. Op die manier kunnen we onze faciliteiten ook beter voorstellen aan onze partners.”

Achterliggende boodschap is dat er voldoende ruimte voorhanden is in beide technologiehuizen. “In Mol meer dan in Geel”, besluit Toon Peeters.

Bekijk hieronder de videofilm.

https://youtu.be/jv7uUF1VXwY