Digiti, een digitaal communicatiebureau uit Zoersel, wil als werkgever in het oog springen. Het bureau blijft groeien, ook internationaal, en zoekt fel gegeerde digitale talenten. Om die aan te trekken, werkte Digiti een bijzondere aanwervingscampagne uit: Epic Exit. Nieuwe collega’s krijgen een vip-arrangement op Tomorrowland en een feestje voor de ex-collega’s aangeboden.
„Digiti bestaat tien jaar en is actief in verschillende domeinen, zoals webdesign, webapplicaties, branding, special motion en mobiele applicaties. De helft van onze omzet komt uit het buitenland. Zo zijn het Amerikaanse verzekeringsbedrijf AIG en transportbedrijf TNT klant, maar ook Janssen Pharmaceutica en natuurlijk ook lokale ondernemingen,” aldus Derek Dendievel.
De internationale expansie is zo groot dat Derek Dendievel, met Amerikaanse roots trouwens, overweegt om ook in New York een kantoor te openen. „We werken nu met een team van 25 mensen en zoeken dit jaar nog vijf à tien bijkomende profielen aan te werven.”
Digitale talenten zijn echter erg gegeerd op de arbeidsmarkt en als werkgever moet je al straffe toeren uithalen om die mensen aan boord te trekken. „Digiti bestaat dit jaar tien jaar, en ook Tomorrowland viert dit jaar zijn tiende verjaardag. Vorig jaar gingen wij met het hele team naar Tomorrowland, en dat was voor iedereen een unieke ervaring. Dit gegeven koppelde ik aan onze aanwervingscampagne. Wie nu voor 18 juli een contract tekent bij Digiti, krijgt een ticket voor Tomorrowland om bijvoorbeeld aan zijn ex-baas cadeau te doen, en wordt uitgenodigd op een VIP-dag op Tomorrowland met het hele team. Daarnaast krijgt onze nieuwe collega van ons een privé feestje om in schoonheid af te sluiten met zijn vorige collega’s. Zo tonen we dat we hun overstap waard zijn, dat we anders zijn. Met The Epic Exit vallen we op. Bovendien: het past helemaal bij de sfeer van dit bureau. Wie dit leuk vindt, vindt het leuk om bij ons te werken.”