Mr. Henry maakt blog voor The Mill

Creatief bureau Mr. Henry is sinds 2006 actief op het vlak van zowel online als offline communicatie. Met klinkende namen als Woestijnvis, Bulo, Delvaux, Stella McCartney, Lincoln Motor Company en IBM op het palmares, heeft Mr. Henry zich in de loop van de jaren op de wereldkaart gezet.

Aan deze steeds langer wordende lijst mag nu ook The Mill toegevoegd worden. Deze naam doet misschien niet onmiddellijk een belletje rinkelen, maar dit bedrijf gespecialiseerd in post­productie en visual effects heeft namen als Nike, Levi’s, Coca­Cola op zijn palmares staan.

Vorig jaar werd Mr. Henry door The Mill gevraagd om een blog op te zetten en daarnaast advies te geven over het design en de gebruikte technologieën. De blog is volledig responsief wat wil zeggen dat de structuur van de pagina aangepast wordt aan de grootte van het beeldscherm, met exact dezelfde content. Zo hoeft de klant slechts 1 website te onderhouden, zich niet te bekommeren over SEO problemen èn is de gebruikservaring optimaal.

Mr. Henry heeft een hoofdzetel in Retie en een vestiging in Antwerpen. Het jonge bedrijf bestaat uit een klein team van 6. Je kan er terecht voor zowel analyse en wireframes en grafisch ontwerp.