2013 was een jaar van groei op alle vlakken voor Intracto uit Olen. Niet alleen steeg de omzet van 2.900.000 naar 4.000.000 euro, maar ook het team ging het afgelopen jaar van 36 naar 52 professionals. Een stijging van meer dan 38%.
Het focuspunt voor Intracto was de groei van het aantal Drupal-experts. Als digital agency lag de klemtoon altijd al op technisch hoogstaande open source-oplossingen, maar in 2013 breidde Intracto zijn slagkracht gevoelig uit door de aanwerving van tien extra Drupal-ontwikkelaars.
Daarnaast breidde Intracto ook zijn marketingteam uit. Dat bestaat nu uit negen experts die zich ontfermen over SEO, SEA, social media en content marketing. Nieuw daarbij zijn vier digitale strategen die klanten begeleiden om zich optimaal te positioneren op het internet.
Het afgelopen jaar realiseerde het bedrijf 120 projecten voor o.a. Belgisch Antigifcentrum, Cartamundi, Schoenen Van Loock, Blm Benelux, Mols Huurwagens en Brussels Airport.