Think Tomorrow moet IJsboerke opnieuw lanceren

ijsboerke campagne fbOnline marketingspecialist Think Tomorrow uit Olen heeft de Facebookpagina van IJsboerke uit Tielen nieuw leven ingeblazen. Het Belgisch roomijsmerk nam in februari 2013 een nieuwe start onder de vleugels van Glacio. Beiden zijn reeds decenia specialist in het maken van overheerlijk puur Belgisch roomijs. Sindsdien zaten heel wat klanten op het sociale netwerk met vragen te wachten. “Via de activatie en Facebook advertising zorgde Think Tomorrow dat de pagina exponentieel groeide”, vertelt Emma Liekens, samen met Kevin Heylen zaakvoerder van het jonge Think Tomorrow. De Facebookpagina van IJsboerke ging gisterenavond op enkele minuten tijd van 22 450 naar 22 500 likes en blijft nog stijgen.

Momenteel wordt een eerste online campagne gelanceerd. Via een Facebook applicatie kunnen deelnemers in totaal 120 liter ijs winnen. Fans dienen met hun hoorntje zoveel mogelijk ijsbollen op te vangen. De winnaars worden bekend gemaakt op 14 juni. Tot die dag kan iedereen meedingen naar een ijspakket.

Het Olense Think Tomorrow werd in 2011 opgericht door Emma Liekens en Kevin Heylen. Zij zetten telkens fors in op de sociale media. Afgelopen maand werd er ook een 5de medewerker aangenomen, waardoor Think Tomorrow op een half jaar tijd een groei kent van 150 procent.

Met deze campagne is Think Tomorrow niet aan zijn proefstuk toe. Het bureau werkte eerder al voor Neuhaus, Game Mania, Duvel, C&A en DCM. “Klanten kiezen naast ervaring vaak ook voor de passie die bij ons heerst. Think Tomorrow bestaat uit een team van 5 gedreven mensen, elk specialist in hun eigen domein. Het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit,” vertelt Liekens. “Think Tomorrow is geen bedrijf met een logge structuur waardoor we erg flexibel zijn. Klanten kunnen ons dag en nacht bereiken zonder naar een support afdeling verwezen te worden. Het persoonlijk contact met de klant is erg belangrijk. Je vertegenwoordigt hun merk en bedrijf online, wat een grote verantwoordelijkheid is. Het is belangrijk dat we de klant en het merk door en door kennen, en dat mag natuurlijk in twee richtingen gaan. Het zou dan ook niet de eerste keer zijn dat we eens met een klant een pint gaan drinken na de uren.”