Nutrifarma groeide met Amerikaanse importproducten

Nutrifarma heeft in enkele jaren tijd een sterke reputatie opgebouwd bij artsen, apothekers en sportclubs. De firma uit Heist-op-den-Berg is een verdeler van zogenaamde orthomoleculaire producten (voedingssupplementen).

Nutrifarma is gegroeid uit het initiatief van Johan Rosvelds . Hij onderkende jaren geleden de groeikracht van een aantal Amerikaanse voedingssupplementen die in Europa nog niet toegelaten waren. Rosvelds engageerde zich om die producten toch op de markt te krijgen en slaagde daarin ook. Nutrifarma is sindsdien een gerespecteerde waarde. Het bedrijf passeerde onderhand de kaap van de 1 miljoen euro aan omzet. In 2011 werd 1,2 miljoen gerealiseerd met 8 personeelsleden.

“Wij runnen sindsdien ook een eigen productielijn en werken in opdracht van derden op ons toebedeelde opdrachten”, zegt personeelslid Johan Warmenbol.
Opmerkelijk: Johan Rosvelds is doof geboren maar slaagde er niettemin om met veel doorzettingsvermogen zijn initiatieven waar te maken.