KNOKKE – Tijdens de vastgoed beurs Realty (19 en 20 september) pakt het beursgenoteerde Deceuninck, wereldspeler in kunststof en aluminium profielen, uit met een fris concept om zijn nieuwste producten voor te stellen. Op het Alberstrand van Knokke, zal Deceuninck prominent aanwezig zijn, met producten én met ijsjes om de gasten te verwennen.
De vastgoedbeurs Realty wordt zowat beschouwd als de tegenhanger en het kleine broertje van de bekende Mipim-beurs in Cannes. Het is voor de eerste maal dat deze beurs in het West-Vlaamse St-Tropez doorgaat. Het moet uitgroeien tot de grootste vastgoed summit van België. Alvast Deceuninck wil zich danig laten opmerken: én met zijn stand, én met een reeks innovatieve producten én met zijn concept. Deceuninck zal immers ijsjes serveren vanuit zijn luxueuze ‘crèmerie’ op de dijk. Het vanille-ijs wordt geserveerd met een topping naar keuze: kunststof of aluminium, niet toevallig de 2 materialen waarin de profielen van Deceuninck verkrijgbaar zijn.
Ook figuurlijk waait er een frisse wind door het bedrijf. De nieuwe reeks kunststofprofielen van Deceuninck zou slanker, performanter én innovatiever dan ooit zijn, zo beweert het bedrijf zelf. Bovendien brengt Deceuninck ook een uniek kleurverhaal, consistent toepasbaar op de beide materialen waarin zijn producten beschikbaar zijn. Deceuninck toont zich in Knokke samen met een handvol ‘preferred partners’. Het bedrijf hoopt dat het -in navolging van het succesrijke wielerteam dat het sponsort- ook in Knokke met prijzen kan gaan lopen.