KUURNE – Niets beter dan krachtenbundeling voor bedrijven met een gelijklopende visie. Tot die conclusie komen ook Lorri en Zeefdruk Gerjo die hun krachten bundelen in de snel evoluerende sector van het zeef- en digitaal drukken. Het gecombineerde bedrijf biedt hierdoor het ruimst mogelijke assortiment van bedrukt textiel, gepersonaliseerd promotiemateriaal, belettering én andere, via zeefdruk of digitaal bedrukte ‘dragers’.
De nieuwe combinatie heeft onder meer ook de beschikking over een 20-tal LED-schermen waarmee ook langs die weg ‘het merk’ of ‘het bedrijf’ versterkt kunnen worden inzake profilering of communicatie. De baseline van het fusiebedrijf heet dan ook niet toevallig ‘Visualising your brand‘.
Zeefdruk Gerjo werd in 1957 opgericht door de broers Gerard en Jozef Couvreur. Zoon Stijn nam de zaak over in 1980. Doorheen de jaren evolueerde het bedrijf van een zeefdrukkerij naar een quasi uitsluitend digitale drukkerij. Net 64 geworden, beraadde Stijn zich over de toekomst en bleek het samen gaan met ‘Lorri’ de perfecte manier om nog een aantal jaar mee te werken én zijn kennis ten dienste te stellen van het bedrijf.
Lorri (Wervik) werd door Geert Malysse overgenomen in 2014. Hij maakte er een groeibedrijf van middels de integratie van Azerty (Kuurne) in februari 2015 en Look-at-us in de zomer van datzelfde jaar. In 2016 werden alle activiteiten samen gebracht in Kuurne. Nu, drie jaar later, tekent Malysse opnieuw voor een sprong voorwaarts. “Hoewel de activiteiten van beide bedrijven sinds medio mei in Kuurne zijn ondergebracht, blijft ook de commerciële ‘antenne’ van het oorspronkelijke ‘Gerjo’ behouden waardoor klanten desgevallend nog steeds op het oorspronkelijke adres terecht kunnen voor leveringen en afhalingen”, aldus nog Malysse.