OOSTENDE – Geen beter idee voor een bedrijf dan zichzelf te associëren met een grote naam uit de sportwereld. Dat moet ook Winsol gedacht hebben dat voor de finale ronde (halve finale en finale) van de Bekercampagne shirtsponsor werd van meervoudig landskampioen en bekerwinnaar BC Oostende. De campagne werd alvast perfect ingezet met zondagavond een overwinning tegen Limburg United en dus een plaats voor de bekerfinale op 11 maart.
Winsol wil naar eigen zeggen zijn sterk vakmanschap meten met de topprestaties van BC Oostende, dat zondagavond laat de strijd aanging met Limburg United voor een plaatsje in de finale van de Beker van België. Winsol, met oorsprong en productie in het West-Vlaamse Izegem, vergezelt hiermee op de shirt Casino Oostende, Soetaert-Soiltech en Volvo Automobilia.
Jens Hautekeete, verantwoordelijke marketing en communicatie bij Winsol: “Als 100 procent Belgisch A-merk in maatwerk van ramen, deuren, poorten en zonwering is het een strategische keuze om te kiezen voor een topclub zoals landskampioen basket BC Oostende, die zich in zijn segment eveneens als A-merk profileert en bovendien reeds jaren actief is op internationaal niveau. Het is ons een genoegen om voor deze strijd om de Beker van België deze warme en gedreven club als shirtsponsor te mogen steunen in hun wedstrijden.”
Boeiende opportuniteiten
Volgens Vanessa Flamez, commercieel directeur van BC Oostende liggen er dit seizoen boeiende opportuniteiten te rapen voor nieuwe of bestaande commerciële partners. “Met dit partnership wil Winsol zich identificeren met een Belgische topploeg die het merk erg zichtbaar maakt bij jong en oud”, aldus Flamez. “De doelgroep van ‘complete’ gezinnen, uitgerekend ook de doelgroep van veel basketfans, leunt nauw aan bij de strategische positionering van Winsol.”
Winsol staat voor 100% Belgisch vakmanschap en wordt erkend als de specialist en ontwikkelaar op vlak van schrijnwerk, ramen & deuren, rolluiken, screens, garagepoorten, luifels, terrasoverkappingen, raamdecoratie en balustrades.