OOSTENDE – OM Collective, het online marketing agency uit Sint-Niklaas, heeft sinds eind december een vaste stek in Oostende. Na het hoofdkantoor in Sint-Niklaas, is het tijd om de kuststreek te verkennen, redeneert het management.
Om de klanten en potentiële klanten in de regio West-Vlaanderen beter te servicen, is het aangewezen en ook efficiënter om zich ter plaatse te vestigen. De keuze viel daarbij op Oostende. De opening van een tweede bureau is voor OM Collective ook een ideale gelegenheid om zich meteen ook te profileren als sportieve partner. Daarom werd een samenwerkingsakkoord getekend met basketclub Oostende, een begrip in de streek. Michel De Baer, CEO van OM Collective en Vanessa Flamez namens BC Oostende, bezegelden de deal. De basketclub is gefocust op uitmuntendheid, innovatie en integriteit en dat zijn drie waarden waar OM Collective zich volgens Michel De Baer graag mee associeert.
OM Collective werd opgericht in 2009 en telt inmiddels een team van 30 gespecialiseerde marketing consultants. Volgens Vanessa Flamez wil de basketclub, die in België meervoudig titelvoerder is, zich meer en meer profileren met online marketing als onderdeel van een totale belevenis tijdens een spectaculair avondje basketbal. Voor OM Collective is de link tussen business en sport nieuw, maar ook een perfecte match.