CT3P9499.JPG WORTEGEM-PETEGEM / MARIE-JEANNE HUYSMAN EN WILLY NAESSENS

Willy Naessens pakt uit met HR-stunt

Niets dat medewerkers meer motiveert dan de baas die trakteert. Als incentive is dat een HR-tool die tellen kan. Niemand die dat beter weet dan Willy Naessens. Hij is sowieso al nooit om een stunt verlegen en al zeker niet als het gaat om een stunt met een sociale dimensie. Recent toonde der Willy zich eens te meer van zijn fraaiste kant. De Willy Naessens Group trakteerde immers al zijn medewerkers op een dagje Plopsa in De Panne, en dat op kosten van de firma. Geen twijfel mogelijk: als motivatie kan dat best tellen.

De medewerkers mochten bovendien elk nog hun partner en twee extra kindjes meebrengen. Van een vervroegd Kerstgeschenk gesproken, dat werd er eentje dat kon tellen. De arbeiders en bedienden werden ’s morgens al verwend met een ontbijtkoek op de parking, en overdag kregen ze voor maar liefst 25 euro per persoon aan zogenaamde plopsamunten. Tijdens de avonduren werd hen nog een bourgon-spekbroodje en frisdrank aangeboden.

“Het weer zat mee, de ambiance zat erin, kortom  het was voor iedereen een topdag”, aldus communicatiedirecteur Kelly De Pourcq van de groep Willy Naessens. “In totaal mochten we 2.250 medewerkers, inclusief hun gezin, verwelkomen. We hadden medewerkers van alle hoeken van het land en zelfs daarbuiten. We hadden mensen uit Drunen (Nederland), Bapaume (Foucarmont), Dilsen, Tessenderlo, Aartselaar, Waregem, Brugge, en natuurlijk een groot deel uit Wortegem-Petegem en omstreken.”