Het beeld dat de consumenten en vakmensen hebben over Verhelst uit Oudenburg is vrij klassiek: een leverancier van bouwmaterialen, niet meer en niet minder. Tijd om zich expliciter te profileren, moeten ze bij Verhelst gedacht hebben. Daarom wordt rond deze tijd de #MORE campagne gelanceerd. Met deze actie wil het familiebedrijf specifiek architecten, interieurarchitecten en tuinarchitecten inspireren en de eigen expertise delen met deze doelgroep, inclusief co-creatie. Met nieuwe vestigingen in Knokke en Kuurne, met sfeervolle toonzalen, wil Verhelst de sérieux van zijn aanpak -een apart concept voor de architect- ook onderlijnen. De achterliggende boodschap van #MORE is duidelijk: tonen dat Verhelst meer is dan een bouwstof handelaar is, maar ook knowhow in huis heeft als het gaat om verfijnde en fijnere afwerking. De nieuwe divisie zal worden geleid door Carl Broucke en Mike Dewitte.
De groep Verhelst is al vier generaties lang een naam met faam in de sector. In deze fase en in de vierde generatie wordt het bedrijf op groepsniveau geleid door Kathleen Verhelst en haar broer Johan Verhelst. De veelzijdigheid is één van de grootste troeven van de Groep Verhelst, wat zorgt voor een one stop shop voor bouwbedrijven. De Groep Verhelst wil naar eigen zeggen altijd een voortrekker zijn en blijven, en met het nieuwe initiatief #MORE wordt dat nog eens bewezen.