Zulte Wareg Skybox_render2

Waregemse bedrijven gaan pal achter bouwplannen SV Zulte Waregem staan

Renson, Cras Woodshops en DL Chemicals tekenden als eersten voor een ‘bouw’ Skybox in nieuwe hoektribune van het Regenboogstadion. De kuip die het Regenboogstadion – thuisbasis van SV Zulte Waregem – uiteindelijk moet worden, sluit zich nog een stukje meer met de bouw van de nieuwe hoektribune aan de Zuiderlaan. Vooral de extra VIP-faciliteiten met 11 ‘Skyboxen’ tussen de hoofd- en de familietribune (10 met zicht op het veld en 1 met zicht op de buitenzijde), klinken partners Renson, Cras Woodshops en DL Chemicals als muziek in de oren. Zij tekenden dan ook nu al gretig in voor een gezamenlijke ‘bouw-skybox’. Die hoogstaande hospitality-infrastructuur moet de voetbalbeleving voor hun klanten en genodigden naar een hoger niveau tillen. De Skyboxen zullen vanaf januari 2018 in gebruik zijn.

De bedrijven zeggen dat de nieuwe faciliteiten voor hen nieuwe perspectieven openen om hun klanten en genodigden in optimale omstandigheden te laten genieten van een VIP-avondje voetbal. De drie bedrijven zijn actief in de bouw en hebben er belang bij om – net zoals in het verleden – verder samen te werken en hun klanten onderling in contact te brengen in 1 gezamenlijke ‘bouw’-skybox. Paul Renson (CEO Renson) is enthousiast over de plannen: “De Skybox biedt ons de mogelijkheid om onze klanten een topbeleving aan te bieden”, aldus Renson. “Het wordt dan ook de komende jaren ons uithangbord voor hospitality naar onze professionele klanten toe (architecten, bouwpromotoren, installateurs, raamconstructeurs, …). Dat ook het bestuur van de tegenpartij mee aan tafel aanschuift, is een meerwaarde voor klanten uit de regio in kwestie.”

“Ons cliënteel zit allemaal in dezelfde bouwfase,” vult Philippe Detaellenaere (CEO DL Chemicals) aan: “Net zoals de voorgaande jaren is dit dan ook een bewuste keuze voor een gezamenlijke formule met Renson, Cras Woodshops en DL Chemicals, want dit levert een perfecte kruisbestuiving op tussen de genodigden. Wij nodigen zelf 10 klanten uit, maar in feite levert ons dat telkens 30 interessante contacten op.” “Never change a winning team,” bevestigt Frédéric Cras, CEO van de gelijknamige groep. “Het is een slogan die we met deze lokale partners willen doortrekken de komende jaren. Deze formule heeft zijn vruchten reeds afgeworpen de voorbije jaren en nu zal ze zeker en vast nog een injectie krijgen met de nieuwe VIP-ruimtes. Wij nemen bovendien het initiatief om die ruimtes met onze houtproducten extra warm aan te kleden.”