Het Roeselaarse marketing en communicatiebureau TWICE enerzijds en Medialaan (bedrijf achter Qmusic) anderzijds werden bekroond met een tweede prijs in de categorie “Musical Event”. Ze kregen hun prijs voor het project Qbeach House. Het EUBEA (European Event Awards) bekroont evenementen uit heel Europa. Zopas werden de winnaars bekend gemaakt in het Russische Sint-Petersburg.
In de categorie “Musical Event” werd uit tientallen inzendingen uiteindelijk elf projecten geselecteerd voor de longlist en de finale. Na beraadslaging door de jury werd die tot vier projecten herleid. TWICE zakte met een delegatie af naar Sint-Petersburg waar ze het QBeach House voorstelden aan de internationale jury. De jury bleek gecharmeerd door het QBeach House en bedacht TWICE en Medialaan met de tweede prijs in de categorie. De eerste plaats was weggelegd voor een project van Heineken International. Het brons ging naar het Russische Megafon (telecomoperator).
Het QBeach House is een concept van Qmusic, mee in de markt gezet door TWICE. Jaarlijks slaat het muziekhuis tijdens de zomermaanden juli en augustus zijn tenten op in Oostende, tussen het Casino en de Thermen. Er valt traditioneel van alles te beleven in het QBeach House : Live Radio bezoeken, hapje eten, sunset concert meepikken, heerlijke cocktails. Het Roeselaarse TWICE entertainment is een full-service live communication agency dat zich vooral focust op live infotainment, bedrijfsevenementen, verkoopspresentaties & creatieve eventformats in B2B & B2C-omgeving. Bij TWICE werken fulltime 14 enthousiaste medewerkers. TWICE bestaat sedert 1995 en heeft inmiddels al meer dan duizend creatieve producties op de teller staan. (KC)