Groep ADMB blijft ook de komende twee seizoenen de sponsor van Cercle Brugge. Beide partijen zijn tot een akkoord gekomen. De voorbije negen jaar was de HR-dienstengroep met Brugse roots al een zeer belangrijke commerciële partner van de voetbalvereniging. “We zijn bijzonder verheugd dat ADMB blijft kiezen voor Cercle Brugge,” aldus Frans Schotte, voorzitter van de voetbalclub. “Dat versterkt het grote vertrouwen onder elkaar. Bovendien is Cercle, zoals veel andere organisaties en bedrijven, oprecht tevreden over de uitstekende dienstverlening door ADMB. Het verheugt ons dat onze ADMB-vrienden ons blijven steunen, ook als het wat moeilijker gaat. Onze band gaat trouwens veel dieper dan het louter zakelijke. ADMB en Cercle Brugge delen een aantal waarden, zoals inzet, eerlijkheid, ondernemingszin en sociaal engagement.” Philip Van Eeckhoute en Jozef Vandenberghe, gedelegeerd bestuurder en voorzitter van Groep ADMB, zijn het daarmee volmondig eens. “Na zovele jaren weten we dat Cercle een prachtige vereniging is met ambities, op en naast het veld,” zeggen de ADMB vertegenwoordigers. “Dat blijkt ook uit de gedurfde keuze voor jonge mensen in de staf en in de ploeg. De uitstraling, de charme en de correctheid van Cercle reiken tot ver buiten de Brugse regio. Bovendien delen onze organisaties inderdaad waarden zoals loyauteit en een directe aanpak en gaan we schouder aan schouder door het vuur voor wie op ons rekent. We willen allebei vooruit en dit in een moeilijke, concurrentiële omgeving. Samen willen we winnen. We wensen de Cercle-familie succes en veel plezier toe, dit seizoen en de daarop volgende. Door hard te blijven werken en ons verzekerd te weten van de steun van velen, kunnen we heel veel bereiken. Ook de top.”
1.300 ADMB-medewerkers ondersteunen dagelijks het personeelsbeleid van vele tienduizenden ondernemers en organisaties. ADMB biedt een totaal HR-dienstenpakket aan: van opstart tot loonadministratie, van rekrutering tot preventie, van kinderbijslag over verzekeringen tot HR-advies. (KC)